برایه استقلال حاشیه میسازند
نوشته شده توسط : alireza
مظلومی: فتح‌الله‌زاده خواست قرارداد دو ساله امضا كنم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: فتح‌الله‌زاده خودش خواست كه با من قرارداد دو ساله امضا كند.

A0897964.jpg

به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی كه از بی دقتی برخی ها گله مند است در گفت و گو با سایت باشگاه استقلال اظهار داشت: بعضی اشخاص كه نمی‌توانند موفقیت فنی استقلال را ببینند خواسته یا ناخواسته برای این باشگاه مردمی اقدام به حاشیه‌سازی می‌‌كنند. رفاقت من با آقای فتح‌الله‌زاده سفت و محكم و قدیمی است و من بهتر از هر كسی می‌دانم كه برخی حرف‌ها حرف‌های ایشان نیست. دلیلش هم قرارداد دوساله‌ای است كه ایشان با من بسته‌اند آن هم در حالی كه خود من قرارداد یك ساله پیشنهاد كردم اما خود آقای فتح‌الله‌زاده قراداد دو ساله پیش‌روی من گذاشت.


مظلومی افزود: امیدوارم برخی دوستان در تنظیم مصاحبه‌‌‌‌هایشان دقت كنند تا این باشگاه مردمی كه روند موفقیت را طی می‌كند ضربه نخورد و بهانه دست دشمنان این تیم ندهند.





:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 815
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: